Alla inlägg den 10 mars 2009

Av Amanda - 10 mars 2009 21:56



Jag hittade den här snygga bilden nyss på våra älskade 'bad vamps' så det får bli två Dagens Bild idag ;)



Av Amanda - 10 mars 2009 17:09



Dagens Bild får bli på våran favorit-Emmet, nämligen Kellan Lutz :)


Av Amanda - 10 mars 2009 16:14



Jag läste nyss på NewMoonMovie deras val till rollen som Alec, nu när Dakota är Jane, och så här skriver dom:


- Tom Felton, Best Known For Playing: Draco Malfoy in all the Harry Potter films

- Skandar Keynes, Best Known For Playing: Edmund Pevensie in "Chronicles of Narnia" series

- Freddie Highmore, Best Known For Playing: Charlie Bucket in "Charlie and the Chocolate Factory"

- Gaspard Ulliel, Best Known For Playing: Young Hannibal Lecter in "Hannibal Rising"

- Alex Pettyfer, Best Known For Playing: Alex Rider in "Stormbreaker" — although that’s a bit of a stretch since no one here saw that film in America.


Jag säger bara en sak: OMG! :D Tänk om Alex får rollen som Alec, jag kommer dö av lycka då! Jag älskar honom, han är en fantastisk skådespelare. Tänk er Taylor och Alex (mina två absoluta favoritskådespelare genom tiderna) i New Moon (som är en av mina absoluta favoritböcker). DET KAN INTE BLI BÄTTRE! :D

Men tyvärr är det inte säkert att han får rollen, jag tror inte ens att han har blivit tillfrågad eller kommer att bli det heller för den delen. Som sagt är det här bara några alternativ, oturligt nog. Så här skriver New York Post om Alex:


Best Known For Playing: Alex Rider in "Stormbreaker" -- although that's a bit of a stretch since no one here saw that film in America.

Pro: Has it all -- good looks, acting skills and a strong Dakota resemblance.

Con: Is pushing the age limit -- he's four years older than Dakota, but as we've seen lately, she can easily age it up.

Will be cast if: Producers know what's good for them. Out of all the actors available, I think Alex is the best option for Alec.


Vem vill ni se i rollen som Alec? Vill ni, som jag, att Alex ska ha rollen eller kanske nån annan?

Av Amanda - 10 mars 2009 16:08


Msn har även en artikel om Dakota:


"De filmiska framgångarna fortsätter för ungdomsböckerna "Twilight", med Bella och vampyren Edward i huvudrollerna. Nu är den unga skådespelerskan Dakota Fanning klar för rollen som Jane i den andra filmen, "New moon", uppger BBC.

Vid blott sju års ålder slog Dakota Fanning slog igenom stort i filmen "I am Sam" och hon betraktas som en av Hollywoods mest lovande unga stjärnor.


Inspelningarna börjar i mars i Vancouver och filmen ska släppas i november."

Av Amanda - 10 mars 2009 16:01





Msn har dom en artikel om Rob:



"Robert Pattinson är eftertraktad som få, men under den självsäkra ytan döljer det sig en osäkerhet. En osäkerhet som länge var så stark att han nästan lät bli att gå på castingen till rollen som Edward Cullen i genombrottsfilmen ”Twilight”.


— Jag tycker inte att jag är snygg. Därför sköt jag på min casting till filmen i flera månader. Jag hade läst boken och trodde inte att jag hade någon chans att få rollen. Jag trodde att hela poängen med rollen var att göra en fysisk prestation, ungefär som ett modelljobb, säger Robert till Showbiz Spy.  


— Jag tänkte att jag vägrar gå på gym och därför kan jag aldrig bli aktuell för rollen, eftersom Edward Cullen ska ha en fantastisk kropp.  

Men den 22-årige skådespelaren samlade tillräckligt mod för att göra en lyckad casting. Han fick rollen och förberedde sig för inspelningen med en strikt diet och hård träning:  


— I slutet av inspelningen började jag gå på gymmet. Det var inte bara för att skaffa tvättbräda. Det var också för att jag ville bli av med precis allt fett på min kropp."



Av Amanda - 10 mars 2009 09:02



Idag säger vi GRATTIS till Edi Gathegi (ni vet han som spelar Laurent). Han fyller nämligen år idag, hela 30 år! Grattis Edi! :D



Av Amanda - 10 mars 2009 08:50



En intervju med Nikki och Rachelle. Jag älskar det dom säger om Taylor :)


http://www.accesshollywood.com/nikki-reed-and-rachelle-lefevre-talk-new-moon-with-maria_video_1056929

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Är du...
 ...Team Jacob?
 ...Team Switzerland?
 ...Team Edward?

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21 22
23 24 25 26
27
28
29
30 31
<<<
Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards